Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ich infolinia to jakaś kpina. Dostałem od nich telefon, a po odebraniu sygnał jakbym ja dzwonił gdzieś, a połączenie trwało. W końcu rozłączyło. Oddzwoniłem i odebrała jakaś chamska pani. Powiedziałem, że dostałem jakiś dziwny telefon od tego numeru i pytam o co chodzi, a ona od razu pesel woła. Powiedziałem, że to podejrzane i nie podam peselu, bo sprawa mi śmierdzi i pytam o co chodzi. Nawet nie próbowała mi powiedzieć, że wszystko w porządku, że to infolinia, jakoś uspokoić no NIC! Tylko powiedziała chamskim tonem, że jak nie chce podać peselu to zaprasza do oddziału. I ja takim ludziom mam podać swoje dane?