Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dwa tygodnie od godziny 8:10 do godziny 16 otrzymywałem telefony od konsultantów alior banku. Za każdym razem ten sam scenariusz \"Dzień dobry, nazywam się xyxyxyxyxyx, dzwonie z alior banku - czy rozmawiam z Andrzejem M [Moderacja] \" -> \"tak, słucham?\" -> \"proszę o podanie daty urodzenia\"... ? Już pomijając temat RODO, ochrony danych osobowych i normalna kulturę, która nakazuje zapytanie czy klient w danym momencie może rozmawiać... Za każdym razem nie trafia do waszych \"konsultantów\" ze dzwoni na numer firmowy, jeden z podanych... (ale po tym zachowaniu, nie zamierzam aktualizować numeru!!), nie dociera ze skoro jestem w pracy, nie chce teraz rozmawiać bo jestem zajęty (co spotkało się z ciekawa reakcja \"konsultanta\", który oświadczył \"ale my z Panem chcemy rozmawiać\" ?myślałem że się zgrywa, ale on poważnie brnął z uwagami typu \"ale przecież telefon służy do dzwonienia\"... Słodziak!), nie dociera że przez cały ten czas proszę o kontakt milowy... 16 dnia otrzymuje upragniona wiadomość, z której dowiaduje się ze na koncie jest ujemne saldo, w wysokości 6zl. ? Jeśli to są metody, żeby poinformować klienta o takim zadłużeniu, co by było w przypadku 50zl, albo o zgrozo 100zl...? \r\nAlior Bank SA Radził bym poinformować konsultantów, że jeśli po tym jak się przedstawili i poinformowali klienta ze rozmowa jest nagrywana, klient odpowiada \"Dzień dobry, ja również nagrywam rozmowę z Panem\", \"smieszkowanie\" nie jest najlepszym pomysłem... \r\na po \"Przypominam Panu ze rozmowa jest nagrywana - czy to jest oficjalne stanowisko alior banku\" - stara się wybrnąć \"...nie wyrażałem zgody na nagrywanie!\" :) Jeśli nie wyraża zgody, może się rozłączyć! ;)\r\n\r\nPozdrawiam Serdecznie.\r\n\r\nPs. W sprawie uciążliwych sms`ow, wysyłanych na nie ten numer, już sam sobie poradziłem - zablokowałem Państwa w telefonie firmowym. ?

Komentarze (1)

użytkownik
~ złodziej podatków  •  2018-10-22
Znam ten"bul". U mnie dopominali się o 1,6 zł zamiast napisać żebym przy następnej wpłacie doliczył je do wpłacanej kwoty. Nigdy więcej Alior. Więcej. Nigdy więcej żadnego banku.
dodaj komentarz +