Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Infolinia to jakaś kpina można spędzić popołudnie przy telefonie. Tragedia

Komentarze (3)

użytkownik
~ joanna s  •  2018-10-09
To prawda ,żeby się dodzwonić to graniczy z cudem , trzeba pomyśleć jednak o innym baku bo nie informują o tych problemach a to wiąże się z tym że robi się przelew a na koncie nie ma śladu.....i nie wiesz czy przelew poszedł czy nie i dzwonić się też nie można
użytkownik
~ Anna-Maria  •  2018-10-10
zgadzam sie z tym wpisem w stu procentach,moze ktos mi wytlumaczy co to znaczy "czas oczekiwania powyzej 15 minut" Alior Bank wydaje kupę pieniedzy na reklamę a nie potrafi zatroszczyc sie o klientow.W oddziale w Kutnie 5czy 6 stanowisk a obsluga jednosobowa,czeka się w kolejce godzinami.Rezygnuje z tego banku,zero poszanowania dla klienta.WSTYD!!
użytkownik
~ Nineczka  •  2018-11-09
Zgadzam sie zz powyzszymi opiniami, ze jest to najgorszy bank. Infolinia w ogole nie dziala pomimo reklamy ze dzialaja 24 godziny 7 dni w tygodniu. Uwazam ze powinno sie zglosic bank do Rzecznika Praw Konsumenta za obsluge a wlasciwie jej brak . W dniu 09.11.2018 katarynka banku powtarza ze czas oczekiwania wynosi powyzaj 5 minut ale czekalam 2 razy po 25 minut i nikt nie raczyl sie odezwac. A w oddziale w Sopocie hula wiatr i tylko 1 (slownie jedna) osoba obslugujaca, pozostale stanowiska puste. Racja ze trzeba stad uciekac jak najpredzej , jest tyle innych w poblizu z mila obsluga i dzialajaca infolinia.
dodaj komentarz +