Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nikomu nie polecam. Obsługa skandalicznie zła. Założyłam konto firmowe, podpisałam umowę, a mimo to nie aktywował się dostęp do konta internetowego. Mimo że w ciągu dwóch dni dwukrotnie zgłaszałam ten problem prosząc o interwencję i za każdym razem podkreślając, że dostęp do bankowości elektronicznej potrzebuję na już, do tej pory cisza. Mimo że konta w rzeczywistości nie mam, to i tak muszę jechać do placówki banku, bo umowę muszę wypowiedzieć na piśmie. To więcej niż absurdalne.