Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Próbowałem zapłacić kartą w dolarach (USD). Nie wiadomo dlaczego bank uznał transakcję za podejrzaną i BEZPRAWNIE zablokował kartę na jeden dzień. Poprzez infolinię (oczekiwanie na połączenie ponad 40 minut) odblokowałem kartę po serii idiotycznych pytań weryfikacyjnych i UPRZEDZIŁEM, że ponownie dokonam płatności w dolarach. Niestety bank alior ponownie zablokował kartę..... [Moderacja] Szkoda

Komentarze (1)

użytkownik
~ Maly  •  2018-09-06
Mam to samo zablkowna karta fimowa po płatności walutowej, nie mogę nawet zapłacić za paliwo, infolinia tragedia 1 godzina oczekiwania to standart i tak się nic nie załatwi, konto internetowe hyba najbardziej skomplikowane w uni europejskiej. Na stan dzisiejszy jestem zdecydowanych do przejscia do innego banku. Opłaty !!! Za konto. Nie polecam chyba że jesteś despratem.
dodaj komentarz +