Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Niestety trafiłem tu jako klient BPH. Mam u nich konto, ale okazuje sie że nie moge składac wniosków, bo mimo iż wielokrotnie bywałem w ich oddziałach, zostawiałem nowy dowód osobisty, to nie maja zweryfikowanej mojej tożsamości. Więc musiałem udac się do oddziału. Pani z oddziału cos odnotowała i stwierdziła, iż juz powinno być ok, a jęsli byłby problem to mam dzwonić na infolinię. Oczywiście funkcje dalej nie działały, zadzwoniłem na infolinię, cudem sie dodzwoniłem i dowiedziałem, że nie, oni nic nie mogą, ma iśc do oddziału. Kpina. Likwidują oddziały, oraz wpłaty w oddziałach. Raz w miesiącu wpłacam gotówkę, teraz musze juz przejechac w tym celu pół Warszawy. Nowy system bankowości - najbardziej nieintuicyjna aplikacja z jaką miałem do czynienia. Zdecydowanie odradzam.