Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam, Alior Bank oceniam bardzo negatywnie. Każdemu będę odradzać zakładanie konta w tym banku. Oferta mało atrakcyjna, traktowanie klienta poniżej krytyki, a dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Dzisiaj próbowałam się skontaktować z centralą od godziny 14 do 22 i cały czas automatyczna sekretarka powtarzała mi ,,przewidywany czas oczekiwania na połączenie z konsultantem powyżej 5 minut" i po tym w słuchawce można było posłuchać mało przyjemnej melodii. Na połączenie oczekiwałam prawie godzinę, oczywiście się nie doczekałam. Po kilku minutach spróbowałam kolejny raz z identycznym efektem. Próbę powtórzyłam jeszcze kilka razy- bez skutku. W kryzysowej sytuacji klient nie ma możliwości skontaktowania się z konsultantem Alior Banku.