Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank.... jestem upoważniona do konta mojej mamy. Mama pracowała za granicą. Wypłacając pieniądze w banku, paniusia z okieneczka wypłaciła mi przedarty banknot sklejony taśmą. Mój błąd bo nie zauważyłam tego ale też nie zdawałam sobie sprawy z tego że w kantorze nie przyjmą mi go. Wróciłam do banku po 10 minutach i co... i ta sama paniusia z okieneczka wyparła się tego że w ogóle mi go wydała. Złożona oficjalna skarga nie pomogła ponieważ bank wypierał się tego w trzech kolejnych odwołaniach które pisałam. Oczywiście nie było problemu bo mama wzięła banknot i wymieniła w Niemczech, ale dla zasady i w złości pisałam te odwołania. To pierwsza taka sytuacja. Druga...hmmm to już w domu a mianowicie utrudniony dostęp do serwisu internetowego i liczne odmowy wykonania przelewu z tego samego konta walutowego "niepoprawny nr konta" pomimo iż został skopiowany i wklejony. A za dwa dni haha ponowienie próby wysłania przelewu i co i poszło... żenada... Kolejki w banku no to już oczywiście PRL - na poczcie jak jest ogarnięta Pani idzie to dużo szybciej... Nie polecam tego banku szczerze nie polecam. Jest to wg mnie najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie dość że "niektóre placówki" mają jedynie obsługę bezgotówkową a podobnie jak ZUS wystawne pomieszczenia to jeszcze bezczelność i "wyższa kultura bankowości" która nijak ma się do rzeczywistości... Bezczelność bo w żywe oczy kłamią jakie to wspaniałe warunki mają dla klientów a gdy wchodzi się na ranking... to wychodzi co innego. No nic niedługo na szczęście zamkniemy to konto ale niesmak zostaje.