Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
estem bardzo nie miło zaskoczona tym, co w ostatnim czasie stało się z ALIOR BANKIEM. Podzielam opinie innych użytkowników, że dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, brak profesjonalnego podejścia do długoletniego klienta i olewatorskie odpowiedzi typu "ja tego kredytu z państwem nie podpisywałam i nie wiem", po obietnicy dowiedzenia się i oddzwonienia słuch o pani zamilkł i to dosłownie, bo nie odbiera komórki-po wielkich trudach dostałam, dyrektor oddziału też nie odbiera. Pisanie na oficjalnego maila też nic nie daje, bo nikt na nie nie odpisuje mimo zapewnień,że będzie to najszybciej jak się da. Wysłałam już chyba z 3-4 maile. Próbuję załatwić prostą sprawę już prawie 2 tygodnie. Tragedia. Brak mi słów. Uciekam z tego banku jak tylko będę mogła i nie polecam go nikomu. Byłam tego samego dnia w moim drugim banku i jak niebo a ziemia- super obsługa i szybka i skuteczna pomoc.