Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Trzy podejścia w odstępach kilkudniowych do założenia lokat na Lokacie Internetowej w Alior Banku (każda na kilkadziesiąt tysięcy zł) i trzy razy pieniądze wracają odrzucone na moje konto, a w e-mailu tylko informacja, że nie mogli założyć lokaty i że ktoś z banku skontaktuje się ze mną. Oczywiście nikt z Alior Banku się nie pofatygował, aby mi wyjaśnić dlaczego odrzucili przelewy. Pierwszy raz w życiu spotykam się z bankiem, który nie chce pieniędzy od klienta, którymi przecież zarabia na swoje utrzymanie. Jak to ma być ta "Wyższa kultura bankowości" to ja dziękuję takiemu bankowi za jego usługi i zdeponuję pieniądze gdzie indziej - banków chętnych przyjąć pieniądze za takie samo oprocentowanie nie brakuje. Zapomnieli pewnie, że zrażony klient więcej już nie powraca.