Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
jeżeli myślisz, że nie masz kłopotów to weź linię w Aliorze...bezzasadnie zablokowane konto i brak jakiejkolwiek informacji o powodzie. Po dwóch tygodniach batalii okazuje się, że niby ich Pracownik zapomniał powiedzieć mi, aby mu przesłać PIT za zeszły rok...blokada w czerwcu? Dramat. Do dziś walczę i nadal brak jakiegokolwiek przepraszam czy nadal podania na piśmie powodu takiego zachowania. Trzymać się daleko od nich! Ja już pracuję nad spłatą limitu i ucieczką bo chcę dożyć 50tki ;-) Składam włanie oficjalną skargę i reklamację do Alior i później KNF. Pozdrawiam