Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Porażka!! Byłam dzisiaj w oddziale alior banku w dabrowie gorniczej na ul granicznej. Jako klientka chciałam dokonać wpłaty na konto. Niestety po godzinie oczekiwania zrezygnowałam. Bo kasa była jedną a pani w Kasie udzielała klientowi kredytu przez godzinę nie został obsłużony nawet jeden klient a przede mną było jeszcze trzy osoby... na pytanie klientów czy drugiej kasy nie można otworzyć dowiedzieliśmy się ze pracownicy tez chcą mieć urlopy a poza tym oni też jak coś chca załatwić np w urzędach tez muszą czekać. .. beznadzieja!!! Człowieka traktują jak śmiecia a ta informacja przy kasie ze klienci biznesowi są obsługiwani bez kolejki to już mnie rozwalila. Wyszłam zniesmaczony. . Nikomu nie polecam!

Komentarze (1)

użytkownik
~ Grzesiek  •  2018-07-16
Nic dodać nic ująć... :-(
dodaj komentarz +