Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam! mam kredyt w aliorku i to co sie potem dzieje jest żałosne. ten bank potrafi przed uplywem terminu platnosci raty w danym miesiacu pisac sms w ktorym dowiaduje sie ze jesli nie zaplace raty to mi obniza wartosc mojej karty kredytowej! (powtarzam:nie minal moj termin raty do splaty!!!), inna sytuacja jaka mnie spotkala to telefon, rowniez tydzien przed terminem raty, gdzie dzwoni do mnie baba i pyta sie czy ja rate zaplace.... ja rozumiem gdybym nie placil, spoznial sie etc....ale w moim przypadku takiej sytuacji nie bylo. a dzis np probuje zrobic przelew i nie moge dostac sie do bankowosci i tej internetowej i mobilnej. dzwonie wiec i dowiaduje sie ze prowadzone sa jakies prace z systemem i trwa to juz kilka godzin i bedzie jeszcze trawalo kilka nastepnych. spytalem dlaczego mnie czy tez innych klientow tego banku nie poinformowano w zaden sposob, uslyszalem tylko serie przepraszamy, przepraszamy. a przelewu jak niemoge zrobic tak nie zrobie. z banku rezygnuje, kredyt przeniose do innego.