Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
[Moderacja] Nie tylko mają najwyższe koszty ale obsługa Klienta to żenada. Każą mi za kazdym razem jeżdzić 50 km od domu do oddziału (mimo ze kilka placówek mają po drodze a przez telefon nic nie załatwię) a tam pracownicy banku kłamią. Nie potrafię zamknąc konta bo wciąż mi naliczaja odsetki od limitu i debetu, który dawno został przeze mnie spłacony. Limit debetowy i konto miało być już zamknięte ponad miesiąc temu, a oni wciąż nie zamykają tylko naliczają koszty i odsetki żeby jeszcze cokolwiek zarobić. Dla mnie to [Moderacja] !!!! I za kazdym razem mówią nie prawdę! Unikac Alior z daleka !!!