Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Odradzam ten bank wszystkim. Blokują dostęp internetowy do konta bez jakiejkolwiek przyczyny. Odblokowanie r-ku wymaga osobistego stawienia się w oddziale banku gdyż za pośrednictwem infolinii realnie nie jest to możliwe- chyba, że ktoś dokładnie wie jak sobie nazywają swoje produkty wtedy może , zaznaczam może, się to udać. Inaczej pisząc dla własnego kaprysu bank pozostawia swojego klienta bez możliwości skorzystania ze środków które są dostępne na jego r-ku wymuszając tym samym osobistą wizytę w oddziale banku- w sytuacji kiedy nie ma możliwości osobistego stawienia się w banku ( w życiu różnie bywa) pozostajemy bez możliwości korzystania z środków dostępnych na własnym r-ku bankowym. To chyba jest ta ich nowa jakość prowadzenia r-ku bankowego. Niestety nie ma możliwości wystawienia ujemnej oceny tego banku.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Jacek Przekaziński  •  2018-07-18
Święta racja
dodaj komentarz +