Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym dokonałam wpłaty na swoje konto w tym banku i okazało się że moje środki w kwocie 1400zl zostały zablokowane tak mam komornika nie nie mam długów bardzo dawno temu ukradziono mi tożsamości, dzwonię bo przecież kwota wpłacona jest niższa od kwoty wolnej i tu zderzenie z murem po trzecim telefonie pani informuje mnie ze mam jeszcze jedno konto w T MOBILE USŁUGI BANKOWE i właśnie dlatego moje pieniądze zostały zabrane bo w TMUB usługi świadczone są przez alior. Na moim koncie zostało udostępnione to co było na koncie TMUB i teraz najciekawsze mam dwa konta dwa numery cif dwie niezależne karty a bank robi z tego bez mojej wiedzy i zgody jedno i tym oto sposobem pozostawia się ludzi bez środków do życia. Czy wpłaciła bym tam pieniądze wiedząc że jest taka sytuacja oczywiście że NIE ZŁODZIEJE nigdy więcej a moja rodzina cóż może przeżyjemy do 10 i zrobimy opłaty za 250zl