Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Pomimo stawienia się osobiście w placówce alior banku w celu likwidacji konta z którego przestałem korzystać i po podpisaniu stosu papierów i wypłaceniu mi reszty pieniędzy znajdujących się na koncie i zapewnieniu mnie że konto zostanie wygaszacze w ciągu miesiąca. Po 9 miesiącach dostaję upomnienie listem poleconym że mam zaległości za prowadzenie konta na niecałe 50 zł. No ręce opadają z tymi krawaciażami. Muszę pisać reklamację a 50 zł i tak pewnie będę musiał zapłacić. A wszystko przez jednego parszywego urzędasa ja muszę teraz tracić czas i nerwy żeby wszystko wyprostować

Komentarze (2)

użytkownik
~ Ddemo  •  2018-07-04
Najgorszy bank w Polsce
użytkownik
~ Małgorzata B.  •  2018-07-12
To samo u mnie. Tam [MODERACJA] gnojki. Dyspozycje zamknięcia kont nie zostały wykonane.
dodaj komentarz +