Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja również nie polecam, reklama pod tytułem bank nowości to żart z klientów. Tygodniami wyjaśnia się problem dzwoniąc na infolinię, dostając każdorazowo potwierdzenia, że ktoś się skontaktuje. a tego nie robi. Cały czas kontakt ze strony klienta, ponieważ Alior Bank jak widać swoich klientów nie szanuje.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Ela  •  2018-06-17
Potwierdzam. Mam konto gospodarcze w tym banku.Z infolinii nie da się skorzystać, bo albo konsultanci zbywają jak wyżej, albo weryfikacja przebiegła niepomyślnie i nie mogą udzielać info. Czekanie na zgłoszenie konsultanta też przechodzi granice wytrzymałości. Dwa okienka w banku w Gorzowie Wlkp. na Hawelańskiej jedno do obsługi bzezgotówkowej jak jestem zwykle pustki i drugie do wszystkiego.Kredyty,wpłaty,lokaty i h... wie co jeszcze. Nigdy od 9.00 nie trafiam na otwarte okienko. Pracownicy po 9 snują się z kawami i teczkami do otwarcia komputera. Dramat i drożyzna z opłatami za wpłaty we wpłatomacie powyżej 2.500 zł kasują 12,90, sprawdzenie salda w bankomacie z Aliora 3 zł. Tylko wiać. Moja cierpliwość się skończyła. Zrezygnowałam i nigdy więcej
dodaj komentarz +