Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Założyłem konto w Alior Banku skuszony ofertą wysokiego oprocentowania na koncie oszczędnościowym. Oprocentowanie podwyższone do 3% jest jedną z dwóch korzyści jakie mogłem wybrać przy zakładaniu konta. Konto zakładała pani w oddziale. Po upływie miesiąca zdziwiłem się, że nie zostały naliczone żadne odsetki. W rozmowie na infolinii dowiedziałem, że operatorka przy zakładaniu konta zrobiła jakiś błąd. Według zapewnień konsultanta błąd miał być naprawiony w ciągu kilku dni, o czym miał mnie ten że konsultant powiadomić. Minął tydzień i nic. Znowu dzwonię. Tym razem zapewniono mnie że błąd zostanie naprawiony do pewnej daty. Zbliżał się ten magiczny termin i nadal żadnej informacji ani zmiany na koncie. Dzwonię, zapewniają o przekazaniu ponaglenia do działu technicznego. Mija kilka dni po zadeklarowanej dacie i nadal żadnych zmian. Dzwonię i jedyne co mogę uzyskać to że skontaktują się ze mną jak dział techniczny odpowie. A czas leci, a odsetki nie.