Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA. Założenie kont w kantorze bez problemów. Jak coś się uda zrobić przez stronę to na tym koniec. Aplikacja tragiczna, błędy i nie działa jak powinna, widgety nie działają. Infolinia - masakra. Zgłoszenie, obiecują oddzwonić, zero informacji zwrotnej - kilka razy ten sam scenariusz. Panuje tam tak zwana spychologia, bo komputer, bo inna firma, bo (nie chce mi się z Panem gadać). Po weryfikacji komputer OK, inna firma OK a problem jest w Banku. Klient na infolinii celowo wprowadzany w błąd, bo konsultantowi się nie chce sprawdzić co jest nie tak. Myślałem że powinno im zależeć by klient banku był zadowolony a obsługa gorsza niż w niektórych urzędach. Niech ktoś z Dyrektorów się obudzi póki jeszcze czas, bo myślę że w tych czasach zbyt duża konkurencja na takie numery. Może i oferta atrakcyjna ale wolę lokować środki w innym banku gdzie są opłaty ale jak dzwonię z kłopotem to szybko zostaje to rozwiązane lub otrzymuje informację co i jak. Jak coś ma nie działać dostaję informację wcześniej że może coś nie działać w tym dniu i takich godzinach a w Aliorze :) ruletka i na infolinii nie wiele zdziałasz. Szczerze nie polecam!