Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Na początek chciałbym zwrócić uwagę czytelnikom na fakt, że często podchodzą z lekceważeniem do opinii o bankach zamieszczanych w internecie myślą, że ich przecież nic takiego nie spotka ponieważ oni chcą mieć konto tylko do przechowywania oszczędności i co najwyżej do płatności kartą, nie korzystają z kredytów czy innych usług banku więc im nic nie grozi. I tu mylą się - załużmy np. że zginęły wam z konta pieniądze co jest możliwe w każdym przypadku nawet jeżeli korzystamy z konta rzadko. A wiec kiedy zajdzie jakakolwiek komplikacja to trzeba tę sprawę przecież jakoś załatwić z bankiem i tutaj zaczynają się schody a w przypadku alior banku te schody są nie do pokonania, niekompetentni konsutanci, brak reakcji czy działania ze strony banku na reklamacje a w ostateczności zbywanie klienta lub po prostu odrzucenie racji która jest po waszej stronie. I co w takim razie zrobić? Nic! Nie możesz nic zrobić co najwyżej możecie napisać skargę do nadzoru bankowego co i tak w niczym wam przecież nie pomoże. Nadzór bankowy odeśle waszą skargę do banku aby ten się ustosunkował. Ten natomiast odpowie, że nie widzi tym problemu i z konta waszego nie zginęły żadne pieniądze i racja jest po ich stronie, co nadzór finansowy łyknie i odpisze wam że bank tak widzi tę sprawę. Pozostaje droga sądowa na którą rzadko kto się decyduje ponieważ kosztuje to zazwyczaj bardzo dużo czasu i zachodu nie wspominając o tym, że trzeba również wyłożyć pieniądze. \r\nDlatego rzadko kto za kradzież paru czy parunastu złotych decyduje się na taką drogę. \r\nI tak właśnie działa alior bank zna naszą psychikę oraz wie, że nie każdy pójdzie do sądu i korzysta z tego w szerokim zakresie również nadzór bankowy wam w tym nie pomoże ponieważ oni nie są stroną. \r\nA więc zwracajcie uwagę na opinie innych pisane na portalach może nie wszystkie te negatywne opinie są zasadne ale wskazują o małym zainteresowaniu banku polubownego załatwienia sprawy aby klient był usatysfakcjonowany. Sama liczba negatywnych opinii wskazuje na podejście banku do klienta. Oczywiście może ich być kilka ale kiedy wszyscy się skarżą to znaczy ze coś jest nie tak. \r\nSwojej przygody z tym bankiem nawet nie będę opisywał ponieważ i tak nikt by w to nie uwierzył lub pomyślał, że nie napisałem całej prawdy a racja jest na pewno po stronie banku ponieważ oni muszą działać godnie z prawem. I tu też się wielu czytelników myli. Wcale nie muszą działać zgodnie z prawem w myśl zasady \"a co mi zrobisz?\"\r\nNapisze tylko, że w przypadku alior banku bezsilność klienta jest wykorzystywana na 200 %. Nie wygracie z nimi kiedy nawet zostaniecie okradzeni. Bank ten działa bardziej jak [Moderacja] i nie patrzcie na ich reklamy to tylko ułuda i zwodzenie aby was [Moderacja] .\r\nDodam tylko, że założyłem sprawę sądową temu bankowi i ją wygrałem. \r\nNie kierujcie się reklamami czy korzyściami jakie daje ten bank a najczęściej kierujemy się uczuciami przy takim wyborze co jest bardzo zdradliwe. Konto w tym banku jest jak gra w trzy karty najpierw dają aby ciebie zadowolić i uśpić twoją czujność a później bardzo wiele możesz stracić. \r\nPozdrawiam