Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Absolutnie najgorszy bank, z jakim mialam do czynienia. Po przejeciu przez Alior mojego wczesniejszego banku BPH probowalam utrzymac to konto ze wzgledow praktycznych. Ale nie byl to dobry pomysl. Moje konta podzielono na kilka oddzialow i kazda sprawe musialam zalatwiac w innym miejscu, wiec musialam przeniesc kilka kont do innego banku, aby miec to wszystko w jednym miejscu. Polecenia realizowano niestarannie (wbrew poleceniu nie zlikwidowano np. jednej okresowej oplaty i musialam w tej sprawie fatygowac sie po raz kolejny). Przenioslam wiec do innego banku takze glowne konto zlotowkowe, zostawiajac w Aliorze dotychczasowe konto zlotowkowe jedynie jako drobne konto posilkujace. Ale i to nie mialo sensu, gdyz bez powiadomienia mnie zmieniono numer tego konta, wiec wciaz dostawalam informacje, ze ktos nie moze mi przelac jakiejs kwoty elektronicznie. Ostatecznie zadzwonilam na infolinie i dowiedzialam sie, jaki jest aktualny numer mojego konta. W miedzyczasie zebralam klka niesympatycznych doswiadczen z kontaktow z filia Alioru na ul. Komisji Edukacji narodowej na warszawskim Ursynowie. Na pytania o adresy bankomatow (potrzebowalam, zeby aktywizowac karte), pracownicy oswiadczyli mi, ze oni nie sa od informowania i moge sobie zadzwinic na inflinie, to mi powiedza. Obsluga w tym oddziale w ogole byla niezwykle arogancka, co zreszta zauwazyla moja przyjaciolka zakladajaca u nich konto. Moja opinia: bank drogi, niesympatyczny, niesolidny. rada: trzymac sie z daleka. Ja ide sie wypisac z tego przedszkola.