Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam w Aliorze Konto Osobiste, z którego jestem w 100% zadowolony. Alior jest moim głównym bankiem, więc z kartę z paypassem płacę 5zł, co zostaje mi wynagrodzone, dzięki bezpłatnym bankomatom na całym świecie! Z kolei jeśli chodzi o całą bankowość internetową jest całkiem w porządku. Chcąc zrobić przelew nie musimy martwić się o brak karty-zdrapki, gdyż potwierdzenia przychodzą na sms. Jeśli chodzi o obsługę w Banku, zawsze byłem miło przyjęty, uśmiechnięte Panie rekompensują całe niezadowolenie i niedogodności, wynikające z dłuższych kolejek. Polecam!