Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Alior bank to zwykli oszuści z przyzwoleniem na stosowanie nieuczciwych praktyk. Różnica w kursie przewalutowania złotówek na euro wynosi aż 65 groszy. Przez ich złodziejskie praktyki, wynajęcie auta na wakacjach kosztowało mnie 200 zł więcej (przy depozycie 300 euro). NIE POLECAM TEGO BANKU!!

Komentarze (1)

użytkownik
~ Mariusz O  •  2018-08-09
Tak zgadzam sie z w/w opinia Dokonalem przelewu (funty z uk na konto walutowe) Bank poinformowal mnie telefonicznie o przelewie,tyle ze zamias funtow na konci dewizowym Alior banku? pojawily sie zlotowki!!! Poinformowali mnie ze mam 30min na zaakceptowanie przelewu w pl i poinformowali mnie ze moge jeszcze przewalutowac pl na funty i odeslac je spowrotem tyle ze po ich wyzszym kursie. (Oskubac chcieli mnie dwa razy?z braku alternatywy wybralem opcje pierwsza (pl)powiedziano mi ze musze otworzyc u nich konto zlotowkowe i tam zostana przelane. Bank twierdzil ze funty na zlotowki zostaly wymienione przez bank posredniczacy lub ten ktory wyslal Pomyslalem ze warto to sprawdzic i poprosilem o wyciag potwierdzajacy taki przelew i czy rzeczywiscie to co mowia jest prawda.W banku nastepnego dnia powiedziano mi ze jadnak zlotowki nie wplynely na konto dewizowe tylko do centrali i ze potwierdzenia wplaty nie dostane bo na koncie ich nie bylo(zmieniona wersja dala mi do myslenia) wiec mialem juz pewnosc ze klamia!!!Od momentu kiedy powiedzialem ze wszystkie rozmowy nagrywam? i ze mam dowod ze klamia,zmieniaja wersje przestali mnie odsylac do banku w Angli w celu wyjasnienia sprawy!!!Po rozmowie z inolinia Alior banku jednak zdecydowali sie wyjasnic sprawe.Dodam ze na operacji z alior bankiem stracilem 5000pl +zmarnowalem sobie dwa dni . Dodam tylko jeszcze ze to prxewalutowanie chcieli mi zrobic w nastepujacy sposob: np zgadzam sie na przewalutowanie i podpisuje umowe na tranzakcje tyle ze tranzakcja trwa dwa dni i przy podpisywaniu umowy nie podaja po jakim kursie twierdzac ze nie posiadaja takiej gotowki w banku i ze przez dwa dni kurs moze sie zmienic (to jak kupowanie kota w worku!) To nie bank!!!!To parabank!!!!
dodaj komentarz +