Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w jakim bylam. Mieszkam w Bialymstoku. Pracowniki Alior banku są niekompletne ,stratilam przez nich trzy dni ,a zalezalo mi na czasie, bylam w roznych placowkach ,nie wiedzieli jak rizwiazac moj ptoblem,mówili zebym przyszlam jutro, a wkoncu odmowili. Byli aroganscy, zero szacunku do starszej osoby, a moj miz ma tam kinto rozliczeniowe od welu lat. Dobrze oni wyglądają tylko w rekamie. Poszlam do innego banku, mala placowka, ale kobiety wiedzialy co robic i jak i rozwiązały moj problem od razu. Nie polecam uslugi Alior banku nikomu!!!