Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
O placówce Alior Banku przy Al KEN nr20 w Warszawie mogę pisac tylko jak najgorzej.Arogancka obsługa,młody niekompetentny zespół,lekceważące traktowanie klienta,kilkakrotnie zostalam odeslana do domu z powodu rzekomej awarii komputerów,po złozeniu reklamacji okazało się,iż zadna awaria nie zostala zgloszona,po prostu nie chcialo się zrobic klientce wiekszej ilości przelewów.Zlikwidowałam juz wiekszośc środkow jaki tam mialam,w przyszłym roku zrobię to samo z ostatnią lokata jak mi tan została i przestrzegam innych przed tą placówką banku!