Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uwaga! Ostrzegam potencjalnych klientów Alior Banku. Na przełomie sierpnia i września 2017 r. włamano się na moje konto PayPal i poprzez zarejestrowaną tam kartę bankową wykonano szereg nieautoryzowanych operacji. W momencie, gdy to zauważyłem, natychmiast zgłosiłem ten fakt na infolinię i do oddziału banku w celu wstrzymania przekazywania pieniędzy na konta złodzieja. Niestety, bank nie wycofał kwot zablokowanych przez operatora karty, a na moim wyciągu z konta z biegiem czasu pojawiały się kolejne pobrane kwoty. W odpowiedzi na moją reklamację oraz dostarczenie zaświadczenia z policji o zgłoszeniu przestępstwa, bank nie wykonał żadnych kroków w celu zatrzymania nieautoryzowanych operacji do ich dalszego wyjaśnienia. Działanie to jest sprzeczne z istotnymi zasadami działalności bankowej, a zarazem neguje podstawę wiarygodności banku, który powinien gwarantować klientowi ochronę i bezpieczeństwo powierzonych środków pieniężnych. Kolejne pisma do banku nie dają żadnych rezultatów, brak odpowiedzi na zadane pytania, czy moje prośby o wyjaśnienia - sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie. Ostrzegam przed korzystaniem z tej "wyższej kultury" - w momencie, gdy jest problem bank odwraca się do klienta plecami. Nr mojej ostatniej reklamacji 386987.