Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Byłem zmuszony do kontaktu z nimi przez raty allegro... Złozyłem wniosek, wniosek nie został zaakceptowany z powodu rozbieżności w danych osobowych w potwierdzającym przelewie ( zmieniłem dowód osobisty). Chcąc to wyprostować próbowałem wyjaśnić sytuacje na infolinii, niestety nikt mi nie pomógł, kazano czekać aż wniosek sam sie przedawni... Za drugim telefonem pani bez problemu anulowała wniosek i mogłem wystawić nowy. Jednak życie nie jest tak piękne... Wniosek tak na prawde nie został anulowany i dostałem informacje o zaakceptowaniu wniosku, przelanych pieniądzach i wysyłce towaru... Towar już kupiłem inną drogą i nie chciałem rat... Na szczęście dogadałem się ze sprzedawcą że towaru nie wyśle a ja odstąpie od umowy. W banku nikt nie chciał mi pomóc w tej sytuacji. Nawet wizytaw oddziale to była męka. Pomija fakt, że aby ktkolwiek z obsługi chciał w ogóle rozmawiać potrzebuje SKAN DOWODU OSOBISTEGO!!!! Później wniosek o odstąpienie od umowy nie został wprowadzony do systemu i byłem nękany niespałconymi ratami... Burdel! Burdel! Burdel!!! Nie polecam... Ludzie niekompetentni i niezbyt mili.