Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przy zamykaniu konta, a po okresie wypowiedzenia, Alior bank był zobowiązany przelać pozostałą kwotę na wskazany rachunek - tymczasem tego nie zrobił i zamknął konto, jednak pieniądze "zagineły." Nie wpłyneły na konto wskazane przy zamykaniu rachunku, jednocześnie nie można ich było odebrać w oddziale. Po poniesieniu kosztów związanych z reklamacją pieniądze zwrócono, jednak prawie półtora miesiaca 'błądzily' nie wiadomo gdzie. W mojej opinii bardzo słaba obsługa klienta i chaos zarówno w oddziałach, jak i online.