Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Gdy zakładałem konto w Alior Bank , dawno temu, to był to jeden z najnowocześniejszych Banków i przyjazny dla klienta. Dzisiaj nie jestem w stanie dać nawet jedną gwiazdkę . Teraz to jest Bank w którym: - nie można złożyć rezygnacji z konta - utrudniają - nie można złożyć rezygnacji z karty - utrudniają - nie możesz się dowiedzieć ile środków jest oprocentowanych na twoim koncie oszczędnościowym na normalnych warunkach a ile na preferencyjnych - są bardzo wysokie opłaty - nie możesz wielu rzeczy załatwić przez telefon czy internet - na infolinii słyszę tylko " to jest nie możliwe" , "nie jestem w stanie tego zrobić", :procedura tego nie przewiduje" - w innych Bankach potrafią to zrobić To jest Bank XX a nie XXI wieku