Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Korzystamy z usług Aliora od kilku lat jako firma. Od roku jednak są same problemy. Bank bardzo nieprzyjazny małemu biznesowi. Na infolinii pracują ludzie niekompetentni. Przekierowują jeden do drugiego acpotem i tak trzeba iść do oddziału. Koszmar. Nikomu nie polecam. My się przenosimy, ale to niestety wymaga czasu.

Komentarze (1)

użytkownik
~ ja  •  2017-09-05
Potwierdzam. Fatalne uslugi, czeste awarie i brak kompetencji. Oplaty podnoszone dla bylych klientow BPH po cichu
dodaj komentarz +