Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś kpina. Byłam w BPH i nie było żadnych problemów, od kiedy Alior go przejął tylko same problemy. Począwszy od jakiś pobieranych opłat, których wcześniej w BPH nie było przez zablokowanie karty kredytowej nie wiadomo z jakiego powodu bo środki są. Z infolinią nie można się dogadać przełączają od jednego do drugiego , tylko spychoterapia a o weryfikacji już nie wspomnę niedługo o intymne wymiary będą pytać. Chcąc załatwić sprawę w oddziale, pomijając tę głupią infolinię, dowiaduję się że są czynne tylko w tygodniu. Nie mam możliwości załatwienia tego w tygodniu zostaje sobota ale w całym Poznaniu żadna placówka nie jest czynna. Kpina i żenada takie jest podejście Alior Banku do klienta.