Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tyle kłopotów co w Alior Banku nie miałem przez 11 lat w BPH. Stanowczo odradzam konto w tym banku. Podwójne księgowania obciążeń, kosmiczne odsetki od salda debetowego /25% !!!/ i opłata stała 100 zł za gotowość - co w BPH było za darmo !, raz zapłaciłem za granicą ich kartą - spread 15% ! - tragedia, oferują lokaty na 1% ale już pożyczki /promocja 17%/ - lichwa !, wszystkie produkty banku najdroższe na rynku, obsługa infolinia fatalna nic nie można załatwić, produkty banku można kupić łatwo /na telefon lub w internecie bez zbędnych formalności i podpisów natomiast żeby się wycofać lub spłacić przed terminem to już droga przez mękę - osobista wizyta w banku i spędzona godzina na klikaniu na komputerze przez obsługę.