Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
byłem klientem Banku BPH - i było dobrze stałem się klientem Alior Banku i jest - tragedia. Posiadam kilkaset kont w tym banku i nie działają lokaty przez internet, nie można wypłacić gotówki w placówkach bo fuzja to jeden wielki niewypał. ponad 2 miesiące już staram się o kontakt z kimś odpowiedzialnym za ten "sukces połączenia banków" i gdyby nie stara gwardia z BPH to już by mnie tam nie było. Generalnie usługi biznesowe, rachunki tzw NRB (MPT) Aliorowcy nic nie wiedzą nie potrafią poradzić sobie z tymi tematami. Pan Prezes nie odpowiada na e-maile a infolinia to zbieranina osób które tylko przełączają same nie wiedząc gdzie. Tak w wielkim skrócie wygląda WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI. Propozycja dla wszystkich nagłośnić tę sprawę w mediach !!!!