Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Alior bank to najgorsze bank z jakim miałam do czynienia. Byłam klientką BPH tam była wyższa kultura bankowości od których mógłby uczyć się Alior. Próbuje zamknąć u nich kartę kredytowa ciągle jest jakiś problem. Co miesiąc wysyłają wyciągi o które nikt nie prosił. To samo tyczy sie rachunków osobistych wyciągi przesyłają za które kasują po 5 zł. A od lipca w koncie internetowym przy wpłacie na własne konto w oddziale lub placówce będzie pobierana oplata 8 zł. Kto ma u nich konto niech szybko ucieka.