Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szanowni Państwo Byłem zadowolonym klientem Banku BPH, niestety po przejęciu przez Alior Bank obsługa na najniższym poziomie. Nawet najłatwiejsze sprawy nie można załatwić, ani na infolinii, ani mailowo, ani osobiście w oddziale. A sprawa dotyczy błahej sprawy odzyskania hasła to bankowości internetowej. Poza tym na każdym kroku tylko kłamstwa lub przepraszam ale nie możemy pomóc. Dzwoniąc na infolinie czeka się godzinami a co jakiś czas Pan nagrany na sekretarce sugeruje do kontaktu z oddziałem w celu skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę - telefon do oddziału do sprawdzenia na stronie internetowej Alior w zakładce Fuzja - g....prawda nie znajdziemy tam listy oddziałów. Jak już znajdziemy listę oddziałów to nie mamy się co łudzi,ć żeby znaleźć nr kontaktowy do oddziału - wszystkie oddziały mają wpisany nr info linii - koło się zamyka. Ok - znajdziesz czas i pójdziesz osobiście do oddziału z przeświadczeniem, że załatwisz sprawę - wyprowadzę Ciebie z błędu - nic nie załatwisz zostaniesz odprawiony z kwitkiem tzn. odesłany na infolinie. Generalnie nie polecam, wręcz odradzam, omijać szerokim łukiem - wystarczy poczytać opinie innych osób które miały kontakt z tym Bankiem. P.S. Przeczytałem z 300-350 opinii i niestety wszystkie są negatywne :( Wyższa kultura bankowości = Wyższa półka oszustów.