Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Byłem klientem Banku BPH i zostałem przeniesiony do Alior Banku. Poprzednio opłata za prowadzenie rachunku wynosiła w BPH - 9,90 zł. W dniu 18.04.2017 osobiście byłem w oddziale Alior Banku w Pruszkowie ul. Sprawiedliwości 6. Chciałem uzyskać informacje o swoim przeniesionym koncie bankowym i opłatach. Zostałem poinformowany przez konsultantkę, że obecne moje konto bankowe w Alior Bank jest typu - Korzystne i opłata będzie taka sama jak poprzednio, czyli 9,90 zł za prowadzenie konta. Jak przystało na oszukańczy i złodziejski Bank, zostałem obciążony 10 zł za nieaktywowaną kartę kredytową, 45 zł za przelewy poprzez bankowość internetową z karty kredytowej oraz 17,34 zł za prowadzenie rachunku bankowego. To tak na dzień dobry. Trzeba uciekać jak najszybciej z tego banku aby nie dać się doić finansowo. Łączność telefoniczna z ich podanym numerem skróconym 19502 jest bardzo droga, czekałem na połączenie ponad 40 minut i kosztowało mnie to 36 zł i nie uzyskałem potrzebnej informacji.