Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
totalna porażka. I ponoć Alior Bank to wyższa kultura bankowości. Zupełna odwrotnośc powiedziałabym. Jak moi poprzednicy zostałam przejęta przez Alior z BPH. Wielka strata i szkoda. Od 5 dni usiłuję wypłacic pieniązki (euro) i za każdym razem stoję w km kolejce, bo bank nie był przygotowany na przejęcie tak dużej liczy osób . 2 stanowiska, przy których panie obsługują w ślimaczym tempie, byłam 14 w kolejce, po 45 min zrezygnowałam z uwagi na to, że kolejka przesunęła sie tylko o 3 osoby. i tak codziennie przez 4 dni chodziłam i dokładnie ta sama sytuacja sie zdarzała. z tego co rozmawiałam z osobami z kolejki wszyscy przyszli zamykac rachunki i przenosza sie do innych banków, gdzie mogą zostac obsłużeniu w sposób kulturalnya nie oczekując poł dnia w kolejce. brak mi słów . jak większośc osób rezygnuję i obym nigdy więcej nie miała kontaktu z tym bankiem. Radze innym, żeby omijali ta placówkę. dokłądnie chodzi o CHEŁM. Bank zupełnie nie przystosowany na przejęcie nowych klientów,!!!!!!!