Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zostałem przekazany z BPH do Alior Banku bez moej zgody. W ty momencie zaczęła się moja gehenna. Napisałem juz trzy reklamcje, odpowiedzi, które otrzymuję są nie merytoryczne, pisane na odczep się, na zniechecenie klienta i zmęczenie materiału. Odnoszę wrażenie że moje uwagi dla Alior Banku sa wyjątkowo nie wygodne. Osoba udzielajaca odpowiedzi sprawia wrażenie nie zrozumienia przedstawianych moich argumentów. Przesyłane odpowiedzi mają charakter lakoniczny, zmierzają do zniechęcenia klienta banklu do dochodzenia swoich praw konsumenckich. Po fuzji banków nie przeniesiono wszytkich szablonów rachunków na które przesyłam róznego rodzaju zobowiązania. Troche się tego nazbierało, obecnie wszsytki dane, nazwy, nr rachunków, adresy, wpisuje z palca. Spłata karty kredytowej wymaga wyszukanych obejśc, proste standardowe rozwiązanie nie działa, pokazuje się komunikat Brak kart kredytowych co jest jawną nieprawdą. Bank nic sobie z tego nie robi. Podsyłają jakieś dziwne obiecanki. 5 kwietnia system powinien działać, do dzisiaj nie działa. Ale to moge przeżyć. Nie moge jednak się pogodzić, że pracownicy Alior Banku idą w zaparte, próbując przekonać mnie że wszsystko jest w porządku. Ostatnio otrzymałem instrukcje jak należy składac reklamacje co w mojej sytuacji zakrawa na kpinę. Podjęta próba złożenia reklamacji na infolinii była nieskuteczna, pracownica znana z imienia i nazwiska reklamacji nie przyjęła choć nie miała do tego żadnego prawa. W tym Banku nie szanuje sie klientów. to nie jest bank przyjazny klientowi. Zapominano o tym kto jest dla kogo. Pilnie szukam innego banku.