Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Właśnie czekam 40 minut na obsługę klienta w placówce Alior banku. Wczoraj równe 45 minut czekałam. W BPH nigdy tak sie nie zdarzyło, a korzystałam 10 lat z usług BPH. Obsługa niekompetentna... Wczoraj zaczęłam z Panią składać wniosek o kartę VISA przy czym zapytałam o walutowanie za granicą. Pani dopytała sie kolegi i okazało sie że jednak w Aliorze kart typu VISA nie zakładają... Nieźle nie? :D zobaczymy ile jeszcze będę dzisiaj czekać... Oczywiście w najbliższej przyszłości na pewno przestanę być klientem tego banku. Więc zdecydowanie odradzam.