Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niższa kultura bankowości w pełnym wymiarze... przez ponad pół godziny rozmawiałam z 8-ma osobami na temat błędnego przelania podwójnej raty kredytu, aby 8 osoba powiedziała mi że muszę iść do oddziału banku ....brrrrrr. To tego na drugi dzień zeszło mi z konta zlecenie stałe które odwołałam kilka dni wcześniej :( MASAKRA... Zero kompetencji, zero poszanowania klienta, zero umiejętności, zero a nie bank. Nie polecam nikomu. Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie rachunku.