Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niestety , zmiana banku z BPH na ten obecny to jakieś nieporozumienie. Kolejki do kasy są masakryczne. każdy z klientów widzi, słyszy co się przy kasie robi! Każdy z klientów praktycznie uczestniczy w transakcjach innego klienta. Parodia , od biurka kasy do klienta ta jakieś 1,5 metra napis " przy kasie może znajdowac się jedna osoba" zupełnie nie do wykonania.Skandal ,że każdy widzi kto ile bierze pieniędzy~!!!!! Słyszę o stanie konta innego klienta. Piszę o placówce w Chełmie, przy ulicy Lubelskiej.Bank jest za mały. Nie ma jak podjechać , nie ma parkingu. Godziny otwarcia tylko dla emerytów z wolnym czasem. Nie ma mozliwości skorzystania z banku aby nie wychodzić z pracy przed czasem , bo przed pracą też nie można tego zrobić. Macie inne zasady przyjmowania wpłat, proszę je przedstawić i dawać nowym klientom, odsyłanie klienta z nie przyjetą wpłatą to jakaś kpina. Często czynna jest tylko 1 kasa. Zamknęliście placówkę BPH /Alior nową, dużą i przestronną z nienaganną obsługą,( z ogramnym parkingiem dla klientów), szybką obsługą przede wszystkim, od 3 do 4 kas obsługujacych klientów, z kasami z wysokimi ladami, a przy biurku kasjersko-doradczym nikt nie dyszał mi nad głową. Obsługa dyskretna! Klienci narzekają na ten lokal banku.... nie dajecie rady z tak dużą ilością nowych klientów z BPH.