Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
do niedawna byłem szczęśliwym klientem BPH, które zostało przejęte przez jakąś pomyłkę bankową pn. Alior Bank. Dzisiaj, pierwszy dzień mojej zsyłki. Próbuję od rana zalogować się zgodnie z instrukcją Alior Banu w systemie bankowości elektronicznej aby korzystać z moich kont - bez rezultatu. Wobec tego wielokrotnie staram się dodzwonić na infolinie Alior Banku (12) 19502, (12)3707000 (rzekomo czynne całą dobę przez 7 dni w tygodniu) aby uzyskać jakąś pomoc - cały dzień słyszę ''wybrany numer jest niedostępny". Szukam pomocy w placówkach i oddziałach banku w mieście, chcę się dodzwonić - proszę bardzo, za pośrednictwem numeru (12) 3707000. Dwa tygodnie temu poszedłem do jednego z oddziałów dowiedzieć się co mnie czeka kiedy stanę się klientem tego wyrobu bankopodobnego - "jeszcze nic konkretnego nie wiemy, proszę przyjść po 27 marca" słyszę. Totalny bałagan i brak kompetencji. Z czystym sumieniem można polecać swoim wrogom. Najniższa, możliwa ocena pół gwiazdki to co najmniej o trzy gwiazdki za dużo