Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: moze pare gorszy mi naliczyli, niezauważalne. Dostęp internetowy: dostep jest w porzadku. Obsługa klienta w placówce: całkiem sprawnie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Elastyczność oferty: raczej nie mają konkurencyjnej oferty. Wysokość opłat i prowizji: opłaty bardzo wysokie, naliczają sobie 17 zł!!!!!!!!!!!! za miesiąc plus do tego dodatkowe opłaty za wpłaty we wpłatomatach, wprowadzili podwyższenie opłat i nie poinformowali o tym klientów. Oferta kart płatniczych: wciskaja kit przez telefon, po paru miesiacach, zmienia im się regulamin i proponowana telefonicznie oferta, w ogóle nie wchodzi w życie, jest to zwykłe naciąganie na nowe karty i dodatkowe opłaty, jak przyjdzie co do czego winnych nie ma.