Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W miarę - wykonali telefon na infolinię.. Wysokość opłat i prowizji: Założyłem konto w Alior Banku w 2009 roku było ono bezpłatne. W 2012 roku od listopada zmienił się cennik opłat i prowizji i konto już kosztuje ok. 8 zł za miesiąc. Nie zostałem o tym poinformowany ani telefonicznie ani mailowo ani żadnym listem. Po dwóch miesiącach został przysłany monit o zadłużeniu 16,6 zł i wysłanie monitu to 40 zł - To tak się teraz robi z klientami - monit za 40 zł a może 200 zł też by było ok. dla was ??? Kiedy zadzwoniłem na infolinie to usłyszałem " bym czytał umowy etc." Ale jak się zmienia umowę to albo aneks do umowy i podpis posiadacza rachunku albo rezygnacja z rachunku. Nie polecam Alior Banku NIKOMU !!!!. Oferta kart płatniczych: Nie polecam NIKOMU !!!.