Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Rok temu założyłem u nich lokatę, dodali mi do lokaty konto oszczędnościowe-bezpłatne jak mi obiecywała pracowniczka Aliora.Wczoraj dostałem sms z powiadomieniem,że jestem im winny 8,01zł.Na drugi dzień udałem się do placówki z zapytaniem skąd to się wzięło.Pracowniczka poinformowała mnie ,że od listopada wprowadzono karną opłatę 8 zł miesięcznie dla nie korzystających aktywnie z tego konta i co dzień są naliczane karne odsetki 24 %. Jak zapłacę 8,03zł to mi konto zamknie.Na pytanie dlaczego nie dostałem zawiadomienia listownie lub chociaż sms o zgrozo usłyszałem że Alior bank nie wysyła takich zawiadomień.Takie zawiadomienia listownie otrzymywałem z Polbanku i Kredyt banku.Zapłaciłem i poprosiłem o potwierdzenie zamknięcia i o zgrozo dowiedziałem się ,że Alior nie daje takich potwierdzeń. To jest wyższa kultura bankowości..