Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: taka jak wszędzie, bez rewelacji. Dostęp internetowy: Duży PLUS, spłata karty w trybie rzeczywistym. Dotychczas miałem w Lukas Bank który potrzebował conajmniej 2dni na zaksięgowanie środków z konta ROR w tym samym banku.. Elastyczność oferty: miał być 1% zwrotu kosztów, a jest 0,5% gdy zrezygnujesz z ubezpieczenia, manipulacja w reklamie, ale bardzo elastyczni bez sztywnych zasad.. Wysokość opłat i prowizji: nic nie płacę, ani odsetek, ani prowizji. Zawsze spłacam całą kartę przed terminem i dokonuję co najmniej 4 transakcje w miesiącu, trochę uciążliwe, ale niby bez opłat. DUŻY ZONK prowizja od przelewu z karty na kwotę 3500zł. aż 105zł. tu niespodzianka.. Jasność oferty: pogmatwana jak wszystko. Minimum formalności: dużo formalności.