Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Mam konto w Alior banku od samego początku jego istnienia, czyli od ponad trzech lat. Jeśli chodzi o dostęp przez internet to nie jest źle, nawet powiem że całkiem dobrze. System jest przejrzysty i prosty, zawiera jednocześnie wiele przydatnych funkcji. I na tym dobre strony się kończą. . Obsługa klienta w placówce: Rzadko mam potrzebę udać się do placówki banku ale te kilka wizyt za każdym razem kończyło się tak samo. Ładny oddział a w środku kompletny brak profesjonalizmu wśród pracowników. Nie znają przepisów prawa a nawet swoich wewnętrznych regulaminów banku, doradca przez telefon twierdzi coś zupełnie innego niż pracownik w placówce banku. Jedna wizyta: pani kasjerka odmówiła przyjęcia ode mnie bilonu o nominale 5 zł!? Wizyta druga: poszedłem po ofertę kredytu. Niestety nie działała drukarka więc dostałem jakieś odręczne bazgroły bankiera. Takich przygód miałem jeszcze kilka. Ostatnio nie mogę doprosić się o rozpatrzenie reklamacji choć w rozmowie telefonicznej pracownik banku zapewniał mnie, że sprawa jest oczywista. A więc bank jest ok jeśli ktoś potrzebuje tylko dostępu przez internet i nie ma zamiaru nigdy kontaktować się z jego pracownikami. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Posiadamy konto wspólne z żoną. Limitu odnawialnego nie udało mi się uzyskać ponieważ pracownicy banku (w oddziale i przez infolinię) nie mogli się zdecydować czy do jego uzyskania jest niezbędna zdolność kredytowa moja i żony czy tylko zgoda żony. Nadmieniam że ubiegałem się o limit 3 krotnie mniejszy niż wyliczona przez bank moja samodzielna zdolność kredytowa i 6 krotnie mniejszy niż zdolność nasza wspólna. Złożyłem reklamację. Mimo że pracownik banku telefonicznie przyznał że sprawa jest oczywista to na rozpatrzenie reklamacji czekam już ponad miesiąc ( a podobno jest 30 dni). .