Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Alior bank - KONTO NA WIEKI. Posiadałem (posiadam)... konto w aliorze przez dwa lata. W marcu 2012r. złożyłem pisemne wypowiedzenie rachunku w oddziale banku. Konto miało zostać zamknięte - tym czasem bez mojej wiedzy konto jest nadal aktywne... Dzwoniąc na infolinie nic nie można się dowiedzieć, prócz tego, że konto jest aktywne mimo iż posiadają w systemie moje wypowiedzenie. - to jest mój przypadek. Przypadek mojej Matki jest trochę gorszy - procedura ta sama - wypowiedzenie pisemne w oddziale banku, ale aby było mało bank nalicza sobie do dnia dzisiejszego opłatę za prowadzenie rachunku i karty w sumie 9 zł. Oczywiście wypowiedzenie jest skuteczne, ale czemu alior bank nie zamyka kont !!! (mało tego nalicza opłaty za prowadzenie konta po wypowiedzeniu umowy). Dodam jeszcze, że alior przekazał sprawę do kancelarii radcy prawnego we wrocławiu -firma nęka telefonami nie przyjmując do wiadomości faktu, że uumowa prowadzenia konta została wypowiedziana i konta nie powinno być !!! Jest to skandal jak alior bank podchodzi do klientów. Telefonicznie nic nie można załatwić (nawet dowiedzieć się czemu tak jest). Nie uwierzę na tzw "błąd" systemu gdyż w takiej sytuacji jestem ja, moja matka, teraz małżonka będzie rezygnować z usług tego *moderacja* i zgadując - będzie to samo... Alior bank - to jeden wielki przekręt !!!!.