Alior Bank

Adres siedziby:
Alior Bank Spółka Akcyjna
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
f +48 22 555 23 23

Adres korespondencyjny:
Alior Bank SA
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Infolinia Alior Banku:
Klienci indywidualni, mikro i małe firmy (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu):
19 502 (z sieci Play: 12 19 502)
lub 12 370 70 00 (tel. stacjonarne i komórkowe)
+48 12 19 502 lub +48 12 370 70 00 (z zagranicy)

Średnie i duże firmy, korporacje (pon.-pt. 8.00-18.00):
801 274 274 (z telefonów stacjonarnych)
22 531 80 95 (z telefonów komórkowych i z zagranicznych)

(1041 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

1041 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie nominalne niby niskie, ale biorąc pod uwagę RRSO, oferta mało konkurencyjna. . Dostęp internetowy: Nie korzystałam, więc się nie wypowiem.. Wysokość opłat i prowizji: Nie ma opłat za przygotowanie wniosku, w promocji brak również prowizji.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: I na tym punkcie się zatrzymam. Bank robi ciągłe problemy przy weryfikacji umowy kredytowej, analityk czepia się szczegółów, ciągle brakuje dokumentów, a sam proces weryfikacji trwał tyle, że przeterminowały mi się zaświadczenia z zakładu pracy. Ogólne, wszystko trwa bardzo, bardzo długo. W innym banku załatwiłam kredyt w ciągu dwóch wizyt... Nie polecam Alior Banku.. Możliwość negocjacji oferty: Niby można negocjować ofertę, ale wraz z każdym złożonym wnioskiem kredytowym (umową), oprocentowanie nominalne rośnie. Ja składałam kilka razy wniosek (cały czas czegoś brakowało) i za każdym razem podnoszone było oprocentowanie.... Minimum formalności: Formalności jest bardzo, bardzo dużo, czepiają się dosłownie każdego świstka...